Kas? Kaip? Kodėl?


pic

Prieš ilgą laiką mokamoje internetinėje reklamoje karaliavusį „Google adwords“ į kovą stoja iš pirmo
žvilgsnio daug asmeniškesnis, bei arčiau vartotojo, esantis, nors ir pasiekiama auditorija atsiliekantis
„Facebook ads“. Abi reklaminės platformos veikia panašiais principais, bei turi milžinišką potencialą
(ypač tarptautinėje plotmėje). Tad kurią geriau pasirinkti, kuri efektyvesnė, kokie jų skirtumai,
bei kuo turėtų skirtis strategijos jas naudojant? Nusprendėme pabandyti visą tai išsiaiškinti.
Taip pradedame straipsnių ciklą „Facebook ads“ VS „Google adwords“.

Per artimiausius mėnesius naudodami „Google Analytics“ ir kitus svetainės lankomumo, socialinių tinklų
aktyvumo statistikos rinkimo bei analizės įrankinius bandysime paleisti kelias nedideles reklamos
kampanijas (mokamas ir nemokamas), jas palyginti ir aprašyti. Analizuodami klaidas ir teisingus
sprendimus bandysime suformuoti reklamos šiose platformose atmintines-patarimus.

Jau sekančio įrašo metu suformuosime tikslias užduotis bei žingsnius kurių imsimės. Taip pat pateiksime
šiek tiek statistikos, istorijos, apie oponentus, bei keletą atsiliepimų. Trumpai aprašysime pagrindines
reklamos per šias platformas teorijas.

Comments are closed.